NM klubblag - Mellomspill 1 Herrer Gruppe A og C Gruppe A
# | Kl | Lag | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Sum | Snitt | Total | Poeng |
---|
1 | A | Cross H1 | 267 | 206 | 226 | 259 | 250 | 196 | 221 | 236 | 206 | 236 | 2303 | 230,30 | 2303 | 18 |
Cross H1 | 267 | 206 | 226 | 259 | 250 | 196 | 221 | 236 | 206 | 236 | 2303 | 230,30 |
2 | A | Trondheim H1 | 202 | 179 | 207 | 160 | 205 | 217 | 190 | 235 | 200 | 154 | 1949 | 194,90 | 1949 | 12 |
Trondheim H1 | 202 | 179 | 207 | 160 | 205 | 217 | 190 | 235 | 200 | 154 | 1949 | 194,90 |
3 | A | Munken H1 | 203 | 176 | 185 | 96 | 182 | 227 | 223 | 195 | 219 | 222 | 1928 | 192,80 | 1928 | 8 |
Munken H1 | 203 | 176 | 185 | 96 | 182 | 227 | 223 | 195 | 219 | 222 | 1928 | 192,80 |
4 | A | Gjøvik H2 | 192 | 193 | 196 | 169 | 144 | 210 | 198 | 133 | 194 | 142 | 1771 | 177,10 | 1771 | 8 |
Gjøvik H2 | 192 | 193 | 196 | 169 | 144 | 210 | 198 | 133 | 194 | 142 | 1771 | 177,10 |
5 | A | Polar Team H1 | 154 | 180 | 168 | 168 | 152 | 182 | 151 | 201 | 233 | 173 | 1762 | 176,20 | 1762 | 8 |
Polar Team H1 | 154 | 180 | 168 | 168 | 152 | 182 | 151 | 201 | 233 | 173 | 1762 | 176,20 |
6 | A | Norsia H1 | 177 | 166 | 128 | 158 | 178 | 203 | 177 | 234 | 176 | 200 | 1797 | 179,70 | 1797 | 6 |
Norsia H1 | 177 | 166 | 128 | 158 | 178 | 203 | 177 | 234 | 176 | 200 | 1797 | 179,70 |
Gruppe C
# | Kl | Lag | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Sum | Snitt | Total | Poeng |
---|
1 | A | Elverum H1 | 165 | 236 | 179 | 224 | 243 | 146 | 159 | 235 | 224 | 214 | 2025 | 202,50 | 2025 | 15 |
Elverum H1 | 165 | 236 | 179 | 224 | 243 | 146 | 159 | 235 | 224 | 214 | 2025 | 202,50 |
2 | A | Briskebyen H2 | 257 | 190 | 172 | 183 | 214 | 225 | 257 | 209 | 203 | 183 | 2093 | 209,30 | 2093 | 14 |
Briskebyen H2 | 257 | 190 | 172 | 183 | 214 | 225 | 257 | 209 | 203 | 183 | 2093 | 209,30 |
3 | A | Briskebyen H1 | 190 | 189 | 246 | 170 | 213 | 206 | 202 | 197 | 224 | 257 | 2094 | 209,40 | 2094 | 10 |
Briskebyen H1 | 190 | 189 | 246 | 170 | 213 | 206 | 202 | 197 | 224 | 257 | 2094 | 209,40 |
4 | A | Jarlsberg H1 | 158 | 190 | 181 | 221 | 180 | 220 | 152 | 202 | 190 | 171 | 1865 | 186,50 | 1865 | 8 |
Jarlsberg H1 | 158 | 190 | 181 | 221 | 180 | 220 | 152 | 202 | 190 | 171 | 1865 | 186,50 |
5 | A | Trondheim H3 | 181 | 189 | 153 | 176 | 148 | 185 | 215 | 221 | 140 | 199 | 1807 | 180,70 | 1807 | 7 |
Trondheim H3 | 181 | 189 | 153 | 176 | 148 | 185 | 215 | 221 | 140 | 199 | 1807 | 180,70 |
6 | A | Briskebyen H3 | 180 | 179 | 173 | 160 | 159 | 174 | 191 | 189 | 169 | 182 | 1756 | 175,60 | 1756 | 6 |
Briskebyen H3 | 180 | 179 | 173 | 160 | 159 | 174 | 191 | 189 | 169 | 182 | 1756 | 175,60 |